Mūsų nauji kieti šviesoforai

Kam tenka dažniau praeit/pramint/pravažiuot pro Gedimino pr. ir Jogailos gatvių sankryžą tai gal pastebėjot, kad jau bent mėnesį ten be jokios akivazdžios priežasties nuolatos mirksi geltona šviesa. Piko metu visiškas chaosas. O nepiko – atlikdami posūkį vairuotojai nelabai įvertina situaciją ir kliudo salelėje stovinčius šviesoforus. Atrodo, kad daug kas toj vietoj spaudžia tikėdamiesi prašokt kam nors prieš nosį. O didžiausias juokas tai, kad šviesoforai yra gan operatyviai keičiami, nors visiškai neatlieka jokios funkcijos (dėl kažkokių techn. kliūčių nuolatos mirksi geltona). Pvz.. 4-adienį rodos vėl pakeitė vieną iš tų šviesoforų, 5adienį po darbo jau buvo numuštas, 6-adienį – pakartotinis incidentas ;).. Wuhu!

This entry was posted in bet kas. Bookmark the permalink.

8 Responses to Mūsų nauji kieti šviesoforai

  1. Donatas says:

    Jie mirksi geltonai, nes nesureguliuoti – turbūt nesugalvoja algoritmo, kaip turėtų veikti :)

    O prie menų gimnazijos visam žiede jau seniai seniai pristatė šviesoforų ir jie visi nieko daugiau nedato, tik gražiai geltonai mirksi.

  2. Ne, ten jie kažkokių idijotiškų problemų turi, kažkodėl negali įjungti. Gal blogai laidai suvedžioti ir nedrįsta kasinėti ką tik sutvarkytos sankryžos? ;) … Anyway.. Dabar tų dviejų nelaimingų stulpų šviesoforus kabint nustojo, o automobiliai toliau vos ne kasdien pasimauna ant jų :D … Die bitches, die! :D

    Su Olandų žiedu tai viskas aišku, ten šviesoforų niekada nereikėjo ir nereikės.

  3. Savaitgalį vėl pakabino naujus ir vėl iškirto.. Hehe.

  4. Donatas says:

    Tadai, aš suprantu, kad tu su mašina nevažinėji, bet tu irgi suprask, kad į Olandų žiedą piko metu įvažiuoti yra visiškas gaidys. Šviesoforų ten reikia. Žinoma, veikiančių.

  5. Taigi niekas nesuvoks kaip žiede su tais šviesoforais važiuoti ;) … Ne nu čia retas egzempliorius visoj europoj kai daro žiedus su šviesoforais.

    O dėl tos sankryžos, tai, hahahaha, rodos 3adienį ar 4adienį vienas iki žemės nulenktas ištaškytas buvo, 5adienį jau stovėjo naujas. Aišku dar neįjungti.

    Nu nafig juos statyti jei nesugeba įjungti, o kai išdaužia dar ir pakeisti nauju? :D

  6. Donatas says:

    Šalia Žaliojo tilto yra žiedas su šviesoforais. Jokių problemų.

    Ir šiaip nėra, ko nesuvokti. Žalia – važiuoji, raudona – lauki ir keikies :)

  7. hihi. PAGALIAU įjungė. Fuuu.. Turbūt sąskaitoj parašė kad darbas užtruko 600 žmogaus darbo valandų ir nucharg’ino savivaldybę kokiais 200 000 Lt.

  8. andrius says:

    sveiki. gal gaudotes truputi apie sviesoforus? :) gavau tokia riebia kursinio uzduoti ir nelabai sugebu susirast informacijos. gal galit pagelbet? konkreciu linku gal zinot ar literaturos ar teko daryt bent panasu darba?
    uzduotis skamba taip:
    Šviesoforo signalų valdymas per LPT portą. Suprojektuoti 3 spalvų (raudona, geltona, žalia) šviesoforų (keturšalėje sankryžoje) valdymo iš PK per standartinį lygiagretų (ECP arba EPP) portą sistemą. Pasirinkti konkretų(čius) pramoninį šviesoforą(us), išsiaiškinti jo valdymo grandines (pramoninį šviesoforą galima pakeisti imitatoriumi, pvz., lemputėmis arba LED diodais). Pasirinkti reikiamus sistemos elementus (galios stiprintuvus, reles, šviesoforo lempas, jungtis, laidus, …). Sankryža yra apie 100 metru atstumu nuo valdančiojo kompiuterio.
    Aprašyti objekto funkcionavimo principus, sudaryti bendrą signalų išvedimo sistemos (objektas+interfeisas) struktūrinę schemą, detalią funkcinę objekto schemą, parinkti kitus reikalingus elementus, pabraižyti sistemos funcionavimo laikines diagramas (kai kuriuose budinguose taškuose), valdymo programos algoritma ir jį realizuojančią programą (arba tik jos fragmentus). Aprašyti visos valdymo sistemos veikimą. Pateikti šviesoforo valdymo algoritmą. (Pateikti valdymo programos fragmentus bet kokia iš žinomų programavimo kalbų).